strategie značky
vizuální identita
instašablony
návrh tiskovin
tiskové služby

the HANG

The Hang je módní značka zaměřující se na udržitelný přístup k našemu šatníku. V rámci prodeje se zaměřuje na široké spektrum původu svých oděvů – od second hand a vintage módy, přes upcycle až po autorskou módní tvorbu. Poslední zmíněná zasahuje i do zakázkové tvorby, tedy šití na míru zákazníkovi. Značka tak velice přirozeně propojuje dvě zdánlivě neslučitelné oblasti a to jak originální “levnější” módu z druhé ruky, tak zakázkovou tvorbu, která vyžaduje větší investici. Toto propojení je pro mnohé z nás tím nejpřirozenějším a nejudržitelnějším způsobem, jak v dnešním světě s módou nakládat.

second hand & vintage & autorská móda

služby

V logu této značky bylo zapotřebí obsáhnout jak luxus zakázkové tvorby, tak hravost při kombinování různých stylů v oblékání. Proto jsem zvolila luxusní patkové písmo a velké písmeno "A" zaměnila za malé "a", více veselé. Logo tak působí kreativně. Výrazné patky písmen pak zajišťují jeho stabilitu. Klička u písmene G směřuje kupředu a symbolizuje tak snahu této značky hledat neustále ta nejlepší a nejudržitelnější řešení v oblasti módy. Tento prvek svým tvarem také navazuje na další doprovodné grafické elementy – stylizované ramínko na šaty, jehož kombinací vznikl i ornament provázející celý vizuál.

VIZUÁLNÍ SMĚR LOGA & IDENTITA

Tiskoviny

Spolu s vizuální identitou vznikly také návrhy tiskovin, s jejichž realizací mi pomohly Grafické papíry Olomouc. Vydala jsem se cestou recyklovaných papírů v kombinaci s jemně barevným a bílým digitálním tiskem. Vznikly tak jedinečné vizitky, děkovné karty, plakáty s autorskými ilustracemi, "letáky" na prodejnu a typové visačky na oblečení.