Pokud se vám líbí naše práce a rádi byste se dozvěděli víc, můžeme probrat možnosti naší spolupráce. Poté co vyplníte náš kontaktní formulář, se vám během pár dní ozveme na váš e-mail. Domluvíme nezávaznou konzultaci, během které probereme vaše představy a to, jak můžeme skrze branding dosáhnout cílů spojených s vaším projektem.
Po našem úvodním setkání vám během krátké doby pošlu na míru sestavený návrh projektu obsahující jednu nebo více možností naší spolupráce. Poté máte čas na rozmyšlenou a prostor pro další případné otázky. Pokud zjistíme, že jsme pro sebe ti praví, pošlu vám zálohovou fakturu a smlouvu k podpisu. Jakmile je smlouva podepsána a záloha uhrazena, je vaše místo v mém kalendáři jisté. V návaznosti na to vám pošlu Dotazník a poskytnu prostor k vyplnění veškerého potřebného obsahu na tiskoviny nebo pro digitální média. Také domluvíme všechny potřebné termíny (strategický workshop nebo intezivní den).
Další kroky záleží vesměs na tom, co vše jsme si v rámci naší spolupráce domluvili. V případě služby Design Intensive se společně zaměříme na kreativní směr, kterým se budeme společně ubírat v rámci 2 intenzivních dní. Pro klasický branding projekt platí, že nás nejprve čeká strategický workshop, během něhož si ujasníme vše ohledně vašeho publika, vašich hodnot a dalších nezbytností pro tvorbu strategie značky.
A teď nás čeká samotná tvorba vizuální identity. V rámci Design Intensive služby se můžete těšit na intenzivní a rychlé budování vizuálu, které vyžaduje maximální soustředění a schopnost rychle reagovat na prezentované design výstupy. Na druhý den máte brand new brand spolu se všemi finálními soubory.
U full brandingu je třeba nejprve schválit strategii značky. Poté přejdeme k tvorbě identity. Ta sestává z několika dílčích oblastí: vývoj loga a jeho variant, zkoumání a definování barevné palety a typografie. Tvořím zpravidla jeden vizuální koncept, jehož finální podobu ladíme společnými silami k dokonalosti v rámci několika upřesňovacích kol.
Platí pro full branding: Po schválení vizuální podoby značky a uhrazení poslední platby přejdu k ukládání veškerých finálních souborů. Případně se zaměříme na další doprovodné služby spojené s vaším brandem a navazující design výstupy. Po skončení spolupráce jsem vám k dispozici pro konzultaci užívání všech prvků nebo můžeme domluvit navazující spolupráci.
Možná nepotřebujete celkovou vizuální identitu, ale spíš naťuknout, sjednotit, podpořit. Možná preferujete cestu DIY brandingu
a hodila by se vám do začátku odborná pomoc. Navedu vás
na cestu skrze zkoumání vaší vize pomocí strategických moodboardů.
Porozumět tomu, v čem je vaše podnikání jedinečné, kdo je vaše publikum a jaké místo zastáváte vůči konkurenci, to vše je základem tvorby udržitelné a dlouhotrvající vizuální identity. Společně si ujasníme tonalitu vaší značky, messaging a hodnoty, které jako značka zastáváte a jakým způsobem je můžeme předat nejen skrze vizuál. Společně tak vytváříme prostředí, ve kterém můžete vyniknout, autenticky
a sebevědomě. Strategií značky
s námi prochází téměř každý full branding projekt. Tuto službu však nabízíme i samostatně.
Nevíte rady, co by pro vaši značku bylo v tuto chvíli tím pravým řešením? Nejste si jistí, jestli by nová vizuální identita vyřešila to,
s čím se v současnosti s vaším projektem potýkáte? Pojďme to probrat! Vyplňte náš kontaktní formulář a společně tomu přijdeme na kloub.
Absolvovaly jsme společně Intenzivní designové dny. Anička ve velmi krátké době dokázala skvěle načíst představy o novém vizuálu značky. Oceňuji její intuici a nacítění se na potřeby a vize klienta. Setkávání formou video hovorů probíhalo hladce a ona vždy perfektně zpracovala naše výstupy.
Já jakožto laik v grafickém oboru, jsem vždy věděla, co se bude dít. Provedla mě celým procesem tvorby a převáděla moje představy do reality. Designové intenzivní dny doporučuji každému, kdo má značku již vytvořenou ale chce ji dát nový „lesk“.
Spolupráce naší značku posunula na jinou úroveň, díky ní je vidět, jak jsme za ty roky vyrostli. Troufám si říci, že i díky spolupráci s Aničkou nemáme v našem oboru konkurenci. Od srdce jí děkuji za čas, který nám věnovala. Jsem moc vděčná, že jsem potkala profesionála v oboru s velkým srdcem.
Anička ve velmi krátké době dokázala skvěle načíst představy o novém vizuálu značky. Oceňuji její intuici a nacítění se na potřeby a vize klienta. Setkávání formou video hovorů probíhalo hladce a ona vždy perfektně zpracovala naše výstupy.
Já jakožto laik v grafickém oboru, jsem vždy věděla, co se bude dít. Provedla mě celým procesem tvorby a převáděla moje představy do reality. Designové intenzivní dny doporučuji každému, kdo má značku již vytvořenou ale chce ji dát nový „lesk“.
Spolupráce naší značku posunula na jinou úroveň, díky ní je vidět, jak jsme za ty roky vyrostli. Troufám si říci, že i díky spolupráci s Aničkou nemáme v našem oboru konkurenci. Od srdce jí děkuji za čas, který nám věnovala. Jsem moc vděčná, že jsem potkala profesionála v oboru s velkým srdcem.
Podněcuje to moji vlastní tvořivost směrem k vizuální stránce projektu. A též pro mé klientky, protože jim mohu snáze a příměji ukázat, kdo jsem, jak a proč tvořím právě tímto způsobem.
Spolupráce s vámi je skvělá, protože jste profesionální, máte veliký vhled a ještě umíte báječně komunikovat a slovy vyjadřovat to, co se nachází na "papíře". Myslím si, že tuto kombinaci schopností jen tak někdo nemá.
Chci vám moc poděkovat, s postupujícím časem se mi výsledek líbí pořád víc. Musím říct, že oceňuji to, jakým způsobem vysvětlujete vámi vybírané prvky. Děkuji, jakým způsobem jste uvedla obě vybrané varianty a upozornila mě na možné kritické body, sama bych se možná nechala chytit.
Chci vám moc poděkovat, s postupujícím časem se mi výsledek líbí pořád víc. Musím říct, že oceňuji to, jakým způsobem vysvětlujete vámi vybírané prvky. Děkuji, jakým způsobem jste uvedla obě vybrané varianty a upozornila mě na možné kritické body, sama bych se možná nechala chytit.
Spolupráce s vámi je skvělá, protože jste profesionální, máte veliký vhled a ještě umíte báječně komunikovat a slovy vyjadřovat to, co se nachází na "papíře". Myslím si, že tuto kombinaci schopností jen tak někdo nemá.
Výsledkem naší spolupráce bylo přesně to – branding, který působí profesionálně, posunul mé podnikání o úroveň výše, ukotvuje moji značku vizuálně a zachycuje hodnoty, na kterých je můj brand postaven.
Na Anně oceňuji její neskutečné nadšení pro věc, flexibilitu, profesionalitu a umělecké cítění. Vždy jsem měla jasný přehled o tom, v jaké části procesu se nacházíme a co je potřeba dělat dále. Anna má také úžasný dar dodat snad čemukoliv šmrnc! A já jsem vděčná za to, že ho dodala i značce mé.
To záleží především na rozsahu projektu a rychlosti podávání zpětné vazby. Klasický branding projekt, kde tvoříme strategii značky, vizuální identitu a případné další design výstupy, obvykle zabere 6 – 12 týdnů. Design Intensive Day zabere jeden den + asi půlden příprav.
Čím dřív tím líp! Obvykle nemáme prostor vzít nové spolupráce okamžitě, takže je lepší napsat co nejdříve. Klasické branding projekty bookujeme asi 2 – 3 měsíce předem, Design Intensive Day asi 1 měsíc předem.
Na tuto otázku nejde jednoznačně odpovědět. Každý projekt je jedinečný, potřebuje splnit jiné cíle a tomu také odpovídá rozsah spolupráce. Jiné potřeby má 5 let fungující značka a jiné zase začínající podnikatel, který chce zkusit své štěstí. Z toho důvodu tvoříme návrh projektu vždy na míru klientovi a jeho značce. Balíčky našich služeb začínají na částce v řádech desítek tisíc korun (Design Intensive cca 45K), ty větší projekt v řádu stovek (Full Branding od 120K). There's no one-size-fits-all solution.
Našim cílem je zajistit vám kohezivní a výjimečnou značku, jejíž prvky jsou nejen ve vzájemném souladu, ale také v souladu s vámi a s vaší značkou a jejím směřováním. Je pro nás jako designéry těžké pracovat s prvky, které navrhl někdo jiný a jehož strategii neznáme. Kombinováním nového se starým by pak mohlo vzniknout něco, čemu cílový zákazník nebude jasně rozumět. I tady však existují výjimky! Odráží vaše logo to, jakým směrem se chcete jako značka v budoucnu ubírat? Napište nám o tom!
Rádi spolupracujeme s uvědomělými značkami, které jsou připraveny dát svému podnikání hlubší smysl. Je zapotřebí nebát se komunikovat a vyjadřovat svůj názor, být otevřený novým řešením a hlavně - chtít SPOLUpracovat.
Branding je proces tvorby značky (brandu) a zahrnuje velké množství dílčích kroků vedoucích k tomu, aby byla značka vnímána určitým způsobem. Značka, to jsou emoce, to je feeling. Naproti tomu vizuální identita jsou jen jednotlivé vizuální elementy, kterými se daná značka prezentuje (variace loga, barvy a fonty).
Právě na tuto otázku si společně odpovíme během úvodního callu, kde probereme cíle vašeho podnikání. Společně tak zjistíme, jaký rozsah spolupráce by byl pro vás a vaše podnikání tím pravým řešením.
Design Intensive je služba, kdy během krátké doby (do jednoho měsíce) máte kompletně novou vizuální identitu vaší značky. K účasti na takovém projektu je třeba mít schopnost se rychle rozhodovat a být po jeden celý den na příjmu a moci tak pružně reagovat na všechny mé design výstupy. Full branding je časově a finančně náročnější a vyžaduje větší míru zapojení obou stran. Jde více do hloubky a vždy je jeho nedílnou součástí důkladná strategie značky.
Nejprve je třeba si říct, že strategie značky není to samé jako marketingová strategie nebo business strategie. Jde o proces, kdy společně s vámi sestavuji celkovou představu o vaší značce – jaká je, jak má být vnímána, jak má působit. Spadají sem marketingové pojmy jako mise a vize značky, cílové publikum, konkurence, positioning, messaging, tonalita značky a hodnoty značky. Z toho pak vyvozujeme, jakým vizuálním směrem se budeme ubírat.
To záleží především na tom, jak moc se do budování své značky chcete opřít. Pokud to myslíte opravdu vážně, bez strategie značky se neobejdeme. Pokud si nejste jistí, můžeme se vydat odlehčenější cestou a vytvořit tzv. kreativní směřování. To je sice také strategické, ale méně obsáhlé. Také bere více v potaz vaše osobní estetické preference.
V tom případě bychom vám nabídli konzultaci, během které se můžeme lépe poznat a vy nám řeknete víc o vaší značce, plánech a představách. Dozvíte se spoustu užitečných tipů nebo zjistíte, že potřebujete pouze kreativně nasměrovat. Společně můžeme zjistit, co by pro vás bylo tím pravým řešením. Stačí vyplnit náš kontaktní fomulář.