Daria jako osobní spiritual business coach pomáhá klientům v dosažení hojnosti ve svém podnikání. Vždy v souladu s dary své duše, v napojení na svou vlastní tvořivou energii. Své lidi nevede za ručičku, nedává jim cílené rady. Spíš otvírá dveře a ukazuje jim, v čem je jejich síla. Propojuje tak ryze pragmatickou rovinu podnikání s tou vnitřní a více spirituální stránkou. Daria věří, že kdyby každý podnikal v souladu se sebou samým, vedlo by to k pozvednutí kolektivního vědomí. A v takovém světě se mohou dít zázraky. Takový svět by mohl být inspirativnějším a lepším místem pro život nás všech i budoucích generací. Na mě bylo otisknout všechny tyto aspekty Dariina podnikání ve vizuální identitě její osobní značky.
Tato značka je ryze osobní a tak bylo zapotřebí, aby se v ní cítila dobře hlavně Daria. I proto jsme v průběhu tvorby vizuálního konceptu ztlumily výrazné barvy a celkovou identitu zjemnily a uhladily. Ze strategie vyplynulo, že je třeba cílit především na ženskou klientelu, proto je vzhled loga i celková identita spíše feminní. Daria přistupuje ke každému ze svých klientů zcela individuálně. Vytvořila jsem jí tedy na míru tvořené logo, kde každá jeho křivka je jedinečná.
Podnikání každého z nás by mělo být také individuální a autentické, vždyť i my sami jsme chodící individuality. Jen pro nás není vždy úplně snadné tuto svou cestu podnikání vidět. A právě to nám Daria pomáhá nacházet.