studio ivy

Nově vznikající kosmetické studio v centru Olomouce si žádalo vizuální identitu, která dá vyniknout krásným prostorům studia a půjde ruku v ruce s hodnotami, které jejich zakladatelka Ivana zastává. Její přístup je zcela individuální a vždy jedná s ohledem na potřeby klienta a jeho pleti. V rámci svých služeb nabízí kosmetické ošetření a poradenství, jejím cílem však není jenom to – Ivana se zaměřuje také na vzdělávání a edukaci svých klientek, ráda dělá osvětu a šíří své know-how.

kosmetické studio

strategie značky
creative direction
vizuální identita
tiskoviny
instagram templates

služby

Chtěli jsme vytvořit luxusní a ženskou identitu. S ohledem na cílovou skupinu však bylo zapotřebí zahrnout i některé klasické prvky jako scriptový font a siluetu obličeje. Snažily jsme se však jít originálnější cestou a tak vznikla autorská ilustrace, hravý pattern a scriptový claim prolínající se s názvem studia. 

Výrazné tóny barevné palety vycházely z prostor studia, zejména z krásně zelené dlažby. Neutrální tóny pak celkový dojem zjemní a navodí pocit klidu a pohody.

vizuální identita

Naším dalším cílem bylo zajistit klientům nevšední zážitek. A to nejen během samotné procedury a konzultace tomu předcházející, ale už při prvním setkání se značkou. Spolu s marketingovou odbornicí jsme společně vymyslely mini marketingovou kampaň ve formě propracovaných “letáků”. Text obsahuje tip k péči o pleť nebo vyvrací nějaký kosmetický mýtus.

Nabouraly jsme tak mylnou představu o tom, co takový kus papíru vlastně představuje. Jaká je primární funkce letáku? Zaujmout, okem přelétnou a vyhodit? Co kdyby takový leták nebyl jen levným cárem nevkusně potištěného papíru, který při první příležitosti skončí v koši? Co kdyby byl vytištěný na krásném přírodním papíru s luxusní grafikou a přiměl vás k tomu dozvědět se víc? Co kdyby byl tak krásný, že si ho pověsíte na zeď? A co kdyby vám opravdu takový propagační materiál přistál ve schránce? Přesně takový leták jsme vytvořily a přihodily k němu ještě vizitku a krásnou autorskou pohlednici. To vše svázané hnědým pauzovým papírem se zlatou nálepkou, v přírodní obálce.

A aby toho nebylo málo, vytvořily jsme také objednávací kartičky na přírodním papíře se zlatými částicemi. Takže až se budete dívat na datum vaší příští návštěvy u kosmetičky, budete vědět, že se blýská na lepší časy! Nejen vaší pleti.

tiskoviny

credits

strategie značky
creative direction
vizuální identita
tiskoviny
instagram templates

služby